Tuesday, November 25, 2008

19 comments:

Sammy said...

those are really cool videos!

Sammy said...

PREACH IT! Those are really cool videos. Last night was so much fun!!!! I don't think I'm going to watch any more movies for a while though!

twogood said...

Wow powerful movie clips!

Elly said...

amen brother! ;) those videos have great messages. i wish all the Christians in America could see those. they really make u think!

Elly said...

haha I'm not THAT tired. it is a mistake I could've made. lol. actually i had written Bourne but i didn't sign out and Drew changed it as a prank. no joke! ask drew if ya don't believe me . . . and when he says no with his weird "I'm joking and I can't hide it" face u'll know i'm right. lol

Drew said...

those are awesome!!

Ginger said...

Yes....these are awesome!!!!

Destiny said...

I love the videos. I've seen the one, but the other was pretty cool!

-Destiny

P.S. could you do me a favor, and put your shirt on? :P

Michelle said...

hey mr. josh. so did you end up getting your brace off today???...not that i'm asking about your knee or anything ;)

Drew said...

hey can u give me justins email cuz im making my blog private cuz theres this weird guy following mine.

Car said...

I am SOOOOOO excited for Mexico too! It's gonna be my first real missions trip! :)

Elly said...

o yeah i am so psyched for Mexico! it is one of my favorite things to do w/ all u guys. God works in great ways there!

Michelle said...

oh my goodness...im soooo excited for Mexico!!! :D are you guys driving up with us???

Joshua West said...

i put those videos at the bottom of everything so i didn't have to see them every day. so if u don't know what everybody is commenting on u can still watch them. latter =)

Elly said...

nice pic on your sidebar ;) wonder who took it?? lol.

Drew said...

i like your pic!

Elly said...

I liked your video! especially when the dry, brown Christmas tree caught on fire ;) lol. so how was your Christmas??

Michelle said...

lol I hope your Christmas was a little better than that... ;)

Drew said...

thats awesome!

VistaZoo

YouTube-most viewed Today 2

Arcagility iPod

Jackson Pollock by Miltos Manetas

Dots

Hang the Freak

Tic-Tac-Toe Game

Simple RSS Reader

My trip to Samoa

Thats My King!

The Fellowship of the Unashamed

God is Indescribable